Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori.

Certificatele de garantie sunt emise de producator/importator.

Costurile de livrare si returnare ale produselor care vor fi reparate sau inlocuite vor fi suportate de catre compania noastra. In masura in care defectele sau neconformitatile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametri decat cei indicati de producatori, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi suportate de client.

Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.

In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta va fi expediat prin curier.

In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 30 RON , precum si plata transportului dus-intors. Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate.

Daca produsul defect are un certificat de garantie emis de catre importator/producator, se supune procedurilor de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate pe acesta.

Pentru orice detalii, neintelegeri va rugam sa ne contactati telefonic pe 0722.967.274 sau contact@babytrend.ro